Cvičení v klubu

CARDIO zóna

5 běhacích pásů, 7 eliptických trenažerů, 2 ergometry s opěrkou zad

Provozní doba: pondělí až pátek 8 - 11, 15 - 20.30 hod., sobota zavřeno, neděle 15 - 20 hod.

Cardio zóna a fitness zóna je přístupná neomezeně po celý den v provozní době Tiger klubu. V Cardio zóně v prvním patře si sportování můžete zpříjemnit sledováním velkoplošné LCD obrazovky.

Ideální kombinace aerobního a silového tréninku je možné provádět v naší cardio zóně vybavené stroji nejkvalitnějšího světového výrobce LIFE FITNESS, OEMMEBI a PANATTA ZEPHYROS a posilovně vybavené stroji OEMMEBI.


Díky aerobnímu cvičení na těchto strojích nejen předcházíte zranění v úvodu cvičení vhodným zahřátím svalů, ale především odbouráváte tuky a zlepšujete svou kondici a kardiovaskulární systém.

Všechny kardiostroje hlídají Vaší maximální tepovou frekvenci a optimálně zatěžují Váš oběhový systém tak, aby cvičení bylo účinné a bezpečné pro efektivní spalování tuků.

  

BĚHACÍ TRENAŽER umožňuje chůzi nebo běh po rovině či do kopce. Speciální konstrukce chrání Vaše klouby.

ERGOMETR S OPĚRKOU ZAD umožňuje sportovat i klientům s bolestmi zad. Horizontální poloha umožňuje vedle procvičení nohou i procvičení hýždí.

  

ELIPTIKAL díky speciálnímu pohybu rychleji procvičíte celé tělo a Vaše klouby se nezatěžují žádnými nárazy.

    

FITNESS zóna

Neodmyslitelnou zónou pro formování postavy je posilovna, ve které vám pomůžou unikátní posilovací stroje světového výrobce č.1 OEMMEBI. Jistě oceníte 2,5 kg systém, který vám umožní najít optimální zátěž a skvělou biomechaniku pohybu, která zaručí správné procvičení svalové partie. Nadčasový design strojů jistě zpříjemní vaše cvičení. Naše posilovna je vybavena nadstandardním zázemím, v kterém můžete cvičit a trénovat bez jakýchkoli omezení.

Provozní doba: pondělí až pátek 8 - 11, 15 - 20.30 hod., sobota zavřeno, neděle 15 - 20 hod.

       

Funkční trénink na našem stroji FREEDOM zapojí do činnosti více svalových skupin a tak se váš trénink můžete přizpůsobit pohybům vašeho oblíbeného sportu.

Tvarování problémových partií. Chcete zlepšit svou postavu? Sestavíme vám tréninkový plán na zmenšení objemu stehen, zadečku a břicha. Posilovací stroje vytvarují právě ty partie, které potřebujete změnit.

Budování svalové hmoty. Chcete si vybudovat pevné tělo nebo pracovat na zvětšení objemů vašich svalů. Naše posilovna a speciální tréninkové programy společně s vaší pílí umožní plnit všechny cíle, které si přejete.

Trenérské služby. Ve vybrané dny a časy je vám k dispozici zkušený instruktor, který nejen poradí, jak jednotlivé stroje používat, ale navrhne vám i optimální trénink pro vaše konkrétní cíle. Chcete individuální přístup? Využijte našeho poradenství a řešte svou kondici komplexně.

FITNESSbox

Každé pondělí a středu od 18.00 hod.

Těší se na Vás instruktorka Petra Kosnarová.

FITNESSBOX program je dynamické skupinové cvičení na speciálně upravených boxovacích totemech. S doprovodem instruktora budete jednoduchým a zábavným způsobem  zvyšovat svou  kondici  a vylepšovat techniky různých druhů úderů a kopů s doprovodem hudby.   

Tento program výrazně napomáhá redukovat váhu, zlepšuje kondici a fyzický výkon. Je určen především těm, kteří chtějí pečovat o svoji postavu a chtějí se dostat do kondice a psychické pohody.

FITNESSBOX program umožňuje specializovanou přípravu pro všechny druhy sportů. Díky kvalitní pohybové aktivitě získáte velmi příjemný pocit sami ze sebe a ze svého těla. Lekce obsahuje několik základních úderů s kombinací nevyčerpatelného množství cviků, takže se na lekci rozhodně nebudete nudit. Každý z nás má při tréninku jiné potřeby a cíle, proto si každý účastník lekce zvolí právě tu úroveň zdatnosti, která odpovídá jeho individuálním fyzickým předpokladům.

FITNESSBOX program Vás díky svým přesně dávkovaným a komplexně zaměřeným lekcím dokáže dostat  do svalové rovnováhy. Velice přínosným efektem u FITNESSBOXU  je  psychická vyrovnanost, komplexní posílení těla a výborný pocit ze cvičení. Po cvičení se budete cítit nabití energií.

Kick Box

ÚTERÝ A ČTVRTEK OD 19:00

Těší se na Vás trenéří Honza Šťastný a Otta Armstark.

  • zpevníte svaly

  • vylepšíte fyzickou kondici

  • naučíte se techniky

  • odreagujete se od stresu

 

 

PEKÁČ buchet

 

Každé pondělí a středu od 17.30 hod. 

Těší se na Vás instruktorka Petra Kosnarová.

PEKÁČ BUCHET je intenzivní trénink posilování problematických břišních partií.  Toto cvičení perfektně tvaruje a zpevňuje spodní i horní bříško, zvyšuje fyzickou kondici a sportovní výkon. V tomto cvičení se zapojují jednoduché pomůcky jako jsou lehké činky, posilovací gumičky, ale v podstatě se nejvíce cvičí s vahou vlastního těla. 

Tento trénink je určen tak jako všechna cvičení v Tiger Relax Clubu všem věkovým kategoriím, začátečníkům i pokročilým. Věnujeme se zde hlavně problémovým partiím bříška, která po této lekci budou krásně pevná a štíhlá. Jestli jste se právě podívali na svůj špíček a trochu jste o sobě zapochybovali, tak byste měli hodně rychle pospíchat na tuto úžasnou lekci.

Pilates

Každé pondělí a středu od 18:00 hodin.

Těší se na Vás Eliška.

 

Pilates nazval svou metodu kontrologie (od slovesa kontrolovat nebo také řídit - angl. to control - a řecké přípony –logia); byl totiž přesvědčen, že je možné využít mysl k tomu, aby kontrolovala (a řídila) svaly. Cílem Pilatesovy metody je zlepšit kontrolu nad svým tělem, posílit jej a zlepšit jeho ohebnost.

Cvičí se ve skupině max. 10 lidí.

TIGER Cross - Funkční trénink

Každé útrerý a čtvrtek od 18.00 hod.

Těší se na Vás instruktorka Lenka Petrásková a Eliška Štědronská

Pohyby s jednoduchými cviky zvládne každý člověk, i ten, který se cvičením začíná. TIGER CROSSFUNKČNÍ TRÉNINK je vynikající prostředek pro zpevnění těla, zlepšení fyzické kondice a redukce hmotnosti. Trénink není určen pro budování masivní svalové hmoty, a proto se hodí všem, kteří chtějí spojit příjemné s užitečným.

Co můžete od tohoto cvičení čekat? Připravte se na motivující, vysokofrekvenční intervalové cvičení, které bude probíhat formou kruhového tréninku.

Na každém stanovišti se intenzivně cvičí cca 1 minutu a pár vteřin se odpočívá a mění stanoviště. V rámci kruhového tréninku se každý na různých stanovištích vystřídá.

K posílení budeme využívat nejen vlastního těla, ale také závěsné systémy, BOSU, Fitball, jednoruční činky, stepper. fitboxový totem a další.

Funkční trénink je určen pro 3-10 osob a je určen pro ženy i muže.

Kruhový trénink - časový harmonogram

  • 5-10min warm up + rozcvičení svalů a kloubů
  • 35-50min kruhový trénink
  • 5-10min cool down + protažení a streching.